And I'm out!

Whii (universiellt uttryck för lycka, myntat av Liesel i Sound of Music...typ)! Han som alltid får mig att le hörde precis av sig, han kommer förbi för att plocka upp mig för middag! Underbart! Jag blir så lycklig av att spendera tid med honom, han får mig alltid att skratta så att jag kiknar & så känner jag mig som världens vackraste när jag är tillsammans med honom. Till & med när jag var fruktansvärt, bottenlöst, illamående efter festandet i Bon Echo (Ox roast) fick han mig att känna mig vacker. Satt & mådde illa under lunchen i Tweed när han tog en bild av mig, tittade ledset på honom & frågade varför han var tvungen att föreviga eländet varpå han svarade att jag var vacker oavsett hur illa jag mådde... sedan visade han mig kortet, som otroligt nog är det finaste som togs av mig under hela helgen! So, genom hans ögon... :)



Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så söt! :) Vilken underbar kille det låter som, verkligen en dröm...

2008-10-02 @ 21:55:32
Postat av: Jo

Det är verkligen en jättebra bild på dig =)

2008-10-03 @ 17:44:13
Postat av: Ida

Maja - Tack! Måde fruktansvärt illa just då, så där så att man VERKLIGEN lovar sig själv att aldrig dricka igen... :)



Jo - Thanks sweetie!

2008-10-04 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0