Big Guy!

And here he is! Min nya kärlek! Isobel & Milans katt Big Guy! Lika förtjust som jag är i honom är han i mig. Hela tiden vill han gossa - vilket passar mig utmärkt! Är faktiskt så illa att jag ibland måste påminna mig om att vara social med de männsikor som är närvarande! :) Absolut roligast är dock att varje gång jag är i jämnnivå med Big Guys huvud så gnider han sina kinder frenetiskt mot mig, medan han bara ser trött ut/smäller till honom med tassen då Paul försöker göra samma sak. Detta finner jag hejdlöst roligt, medan Paul lite ledset inte förstår vad han gör fel...

 

Kommentarer
Postat av: ma

Så vackert skandinaviska du ser ut! Kram

2008-10-18 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0