But nooo...

Irk, klockan är tio i sju & jag kom precis på att jag glömt köpa på mig balettskor... Vilket innebär att jag kommer att känna mig helt missgynnad även denna lektionen. Satan i gatan. Återigen - vad hade jag inte gett för ett fungerande minne?! Underhållande nog är han som får mig att le ungeför lika dålig. Igår när vi klättrade förklarade han att han tänkt ta med sig två saker till gymmet, två saker varav han bara kunde komma ihåg en & varav båda låg kvar på hans kontor. Moi lyckades dock lista ut vad den andra saken var, ie vi kompleterar varandra alldeles utmärkt! & skulle det vara så att ingen av oss kommer ihåg vad det nu än må vara så kommer vi iaf att vara lyckligt omedvetna om det! :)

Nu, kuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0