Det ligger & gnager...

Inatt drömde jag om Flatty. Kom in till kontoret & hittade henne utanför min dörr, kunde inte för mitt liv begripa hur hon lyckats ta sig dit men släppte in henne för att ge henne mat. Som vanligt trodde hon att allting skulle döda henne, & precis när hon tillslut lät mig klappa henne lite kom min handledare in & skrek på mig för att jag tagit med ett husdjur till avdelningen. Ingen jättespännande dröm så där, men det visar väl rätt tydligt på att jag stör mig på det faktum att Flatty dyker upp på vår trapp en fyra gånger per dag & ändå tror att jag ska döda henne. Har aldrig stött på ett så knäppt litet djur tidigare, & jag finner det oerhört irriterande att hon inte har blivit van vid mig ännu. Hm, vad ska nästa steg bli i kampen om att vinna hennes paniskt klapprande lilla hjärta? Ignorera eller kitta upp mig på fanzy burkmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0