En liten pilgrim...

Igår hade jag fetångest över vad jag skulle sätta på mig. Det var verkligen en av de där tillfällerna när man bara - Oh My God, JAG ÄGER INGA KLÄDER ÖVER HUVUD TAGET! Inte kul. Efter femtielva ombyten & lika många checkar med Julia beslutade jag mig slutligen för min lilla marinblå klänning som jag köpte till den stora geologkonferensen i februari (mitt lilla $20 fynd). Vad moi glömde att ta med i beräkningarna var vad vi egentligen firade... So, därför dök jag upp hos Paul's föräldrar & såg ut som något som precis lite småförvirrat & andtrutet trippat av Mayflower. Um, det är ju kul att man tänker så långt...
   

Nu blir det hemgång, har kalkonrester som väntar på mig! Återkommer i morgon med bilder av min nya kärlek i livet! Puss!

Kommentarer
Postat av: Jo

Men det var väl alldeles utmärkt, matcha med helgen =) Den ser ju väldigt söt ut också =)

2008-10-14 @ 18:07:18
Postat av: Anonym

Jag ser med spänning fram emot att få se glada nisse-bilder på din facebook när vi närmar oss juletid! :)



Tack, den är faktiskt väldigt söt!

2008-10-14 @ 22:07:09
Postat av: Jo

Hmm, vill ju påstå att det är mer ok att råka se ut som en pilgrim i en söt klänning än en tomtenisse... =)

2008-10-15 @ 17:43:40
Postat av: Ida

Well smaken är som baken! Det finns säkert någon som hundra gånger hellre ser tomtenisse än pilgrims outfits! :)

2008-10-15 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0