Fast när allt känns lite grått...

Kan jag ju iaf muntra upp mig med att kika lite på de bilder som jag knäppte när Jo var här. Hade så himla roligt, men en av de mer utflippade dagarna spenderade vi utanför Toronto. Efter lite tjat från båda hållen (Jo för att hon ville åka, moi för att jag försökte förklara hur hemskt gärna jag ville slippa) åkte vi ut till Niagarafallen. Själva fallen är vansinnigt fina & värda ett besök - staden i sig är horribel. Detta hade dock darling Jo inte riktigt greppat vare sig innan vi åkte eller under den första timmen eller två...


Så då såg hon fortfarande glad & turistig ut & posade glatt under mitt chockrosa paraply (vatten blåser hela tiden in från vattenfallet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0