Gissa vilka som vann?

Hepp, vaknade idag upp till en konservativ regering (igen, de blev återvalda). Jag orkar ju inte bry mig så där ofantligt mkt, partipolitik är något som jag känner endast & enbart kan engagera mig i det land jag de facto kan rösta i själv. Fast lite gottar jag väl mig ändå, finner nämligen partiledaren för det liberala partiet lite lätt irriterande. För det första är min engelska bättre, för det andra så gick han till val på att införa en koldioxidskatt som en av sina huvudfrågor. Eftersom det finns få saker som gör mig så trött som politiker som försöker förstå sig på klimatförändringar/tror att de vet vad de pratar om är moi med andra ord strålande nöjd med valresultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0