Gräset är inte alltid...

Drog ned till Chinatown med han som alltid får mig att le, efter ett aldrig tidigare skådat maraton i obeslutsamhet när det gällde att besluta sig för vart vi skulle äta lunch slutade vi upp på en kinesrestaurang (surprise). Dessvärre inte en av de bättre jag varit på där nere. Stooor besvikelse när jag insåg att min fisk i sötsur sås var friterad. Allt på min tallrik såg rätt ledset ut: vitt ris, gul fisk, lök & sås. Inte blev det bättre av att min lunchdates mat såg betydligt mer aptitlig ut. However, efter att pliktskyldigast ha petat i mig en fjärdedel av min portion testade jag en av hans biff-bitar.

Moi - Oh, oh my!
Han - Strange, right?
Moi - Yes! It's like...like squids in consistence! Like rubber!
Han - Yeah, I know...
Moi - But thanks, now my food feels tastier!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0