I'm ready!

Nu har moi tillverkat en liten lapp så att Jo kan lokalisera mig när hon virrar sig ut från immigrationen på Pearson. Själv tycker jag att detta är omåttligt roligt, helt & hållet baserat på att jag vet att hon kommer att dö lite när hon får syn på mig! Risken finns ju att hon blir sur, men jag chansar på att hon kommer att vara i stadiet övertrött=fnissar åt allt. Så detta kör vi på! Ska försöka att fota ögonblicket när Jo kommer ut. Sedan får vi se om det dyker upp på bloggen eller inte, beror lite på hur skadad hon är efter allt flygande (jag hade ju till exempel gått över lik för att eliminera foton av mig efter det att jag kom tillbaka från Brisbane). Å andra sidan så kom jag ju undan med att kabla ut bilder av henne i ansiktsmask...hm... fast det kan ju hända att hon var mer tolerant eftersom jag också såg ut som om jag höll på att smälta bort. Oh well, den som lever får se - nu ska jag skutta hem & preppa!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hoppas verkligen ni får superkul tillsammans! Är hon där nu eller? Kramar

2008-10-18 @ 22:25:09
Postat av: mgs

Vilken söt handstil!, går den i arv?

2008-10-19 @ 01:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0