Never failing being me...

Bror brukar ibland sucka & mumla att jag är en homosexuell man återfödd i form av ett blont yrväder. & idag har jag en dag då jag förstår vad han menar - idag är det en all out dag. Idag blir det inga trista jeans & tråkiga toppar - idag blir det rosa, tight, guld & klackar. Plus min nya fäbless - rosa läppstift! I ett rush av 'ladda, ladda' tidigare lyckades jag påminna mig själv om att min dator de facto innehåller lite musik, vilket resulterade i att moi upptäckte en liten guldgruva av alldeles otroligt bögig musik (nu vill jag ju påminna om att jag var typ en av två kvinnor på Mr Toronto Leather 2007, så detta påstående baserar jag inte helt & hållet på fördomar) & snubblade över en gammal favorit! Alcazar - welcome to our galaxy, the place to be, our universe...you can be an Alcastar!



Ikväll ska jag sippa GT! Oh, & att kameran återigen är i bruk är ett tecken på hur mkt jag verkligen ser fram emot Thanksgiving - jag trotsar alltså min tidigare bojkott av helvetesmaskin nr 1 enbart så att jag skall kunna föreviga denna super nordamerikanska tradition åt er alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså - all out innebär ju i detta fall inom kategorin kläder som accepteras på avdelningen... Det har väl hänt en eller två gånger att jag krängt på mig lite mer uppseendeväckande utstyrslar, men nu är det de facto en arbetsdag så jag måste se lite sedesam ut. ;)

2008-10-10 @ 22:04:16
Postat av: Maja

Va längesen du postade såna bilder ju :) Eller är det bara jag som missat de? Sweet, as always :)

2008-10-10 @ 23:30:41
Postat av: Ida

Nope, du är helt med på noterna. Tycker så illa om den kameran jag har att jag inte orkat köpa batterier till den på evigheter, men eftersom jag vill fota thanksgiving middagen så tog jag mig ork till det idag. Förhoppningsvis håller dessa batterier månaden ut tills dess att jag fått min bra kamera. And thanks!

2008-10-11 @ 00:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0