Oh, Maja!

Vet att du någon gång ångestade över vad man kan ge bort som present om man inte direkt kan köpa något verkligt presentigt. So, jag fotade den lilla påse jag satte ihop åt Isobel - innehållandes Yogi te, svenska skorpor samt en burk med skotsk apelsinmarmelad med whiskey smak. Inte så där himla lyckade presenter var för sig, men nedknölade i en lite uppiffad pappåse med texten 'A little bag for dark and gloomy autumn mornings' gjorde de succé. Förutom påsen & pajen hade jag också med mig en liten burk med wasabiärtor & wasabinötter åt Milan - även det en mkt lyckad present, trots att jag köpt burken för $2 i Chinatown & innehållet för ca $1.5 (typ 22 kr)!


Kitt blir alla männsikor glada för! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0