Pip - hemlängtan...

& mitt i alla små funderingar kring den kanske mest husliga högtid som nordamerika inte har lyckats överexploatera så drabbas moi av hemlängtan... Vilket händer ytters sällan (tror att jag är lite för rotlös som person för att orka bry mig, mitt hem är där jag befinner mig i nuläget), men just precis nu blev jag väldigt sugen på att ta ett snabbflyg över Atlanten. Vilket i mångt & mkt beror på kära bror

 , tack snälla söta för alla kattbilder. Men gissa om jag längtar efter denna lilla idioten!

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Jag gillar den där bilden, skickade han inte trädgårdshjältebilden som jag också knäppte? Den är faktiskt lite rolig! :)

2008-10-11 @ 10:18:22
Postat av: Ida

Nope, har inte sett några hjältebilder.

2008-10-11 @ 22:41:06
Postat av: Jo

Jag saknar också den lilla idioten, dvs katten. Känner inte Magnus tillräckligt väl =D

2008-10-12 @ 12:30:02
Postat av: Ida

Har man väl träffat Totte måste man sakna honom, världen mest hjärteknipande lilla tokoffer!

2008-10-13 @ 23:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0