They say you're most desirable when...

& precis som jag skulle publicera föregående inlägg kom Oz förbi (en av de andra PhD-studenterna) & frågade om jag ville hänga med ut på en kopp te. So, det blev tripp till Starbucks & Chai Tea Latte. Passade på att knäppa en bild på en liten del av min väg till avdelningen, som ni kan se börjar löven ändra färg nu men lönnarna har inte riktigt blivit så där surrealistiskt klarröda som jag vet (& längtar tills) att de kommer att bli. Oz tog också ett kort på moi lite lätt kisandes... Satt på en bänk, smuttade på te & pratade om lite ditt & datt när jag började inse att det där säget att man aldrig är så åtråvärd som när man är upptagen stämmer lite väl bra. Satan i gatan också, här har jag gått runt & varit singel i evinnerlighets evinerlighet utan alltför mkt uppmärksamhet, typ. Men nu sen jag träffat någon, då sänder jag tydligen ut någon ny slags feromon som bara skriker 'I'm not yours and I'm damn sexy just because of that!'. Moder natur är med andra ord nära besläktad med ironi & Murphy... Känns konstigt, ovant / lite småsjukt att ducka datehintar...


First hint of autumn But the sun is still warm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0