Totalt obegripligt...

För att summera ett besök vid Niagara fallen så blir det lätt lite svårt att finna de rätta orden. Det är en helt unik upplevelse: lite som en blandning av en nöjespark, turistmål där alla är apfulla/Finlandsfärja samt budget Las Vegas... Anyway, kanske underligast är alla hopplösa prylar de säljer - skrot utan dess like men som ändå på något vänster måste ha en marknad. Moi vägrar av princip att köpa något över huvud taget i den staden & känner mig lite ledsen över tanken på att det finns folk där ute som tycker att det är jätte finurligt att köpa på sig en plast Oscar med lite småspeciell text...  

   
Blonda flickor inte till salu, däremot är det fritt fram att investera i hur många plast Oscars som man kan få plats med i sitt hem. Jo gråter över att ha vunnit pris som bästa syster & moi försöker komma över den överväldigande glädjechocken att ha blivit utsedd till Best Drama Queen.

Kommentarer
Postat av: mgs

Wow, nu blir man ju riktigt sugen på att fara dit...

2008-10-29 @ 00:54:41
Postat av: Ida

Um eller hur, jag tycker att Niagara ska avlöna mig för all underbar reklam som jag gör för dem! Puss!

2008-10-29 @ 01:23:04
Postat av: Jo

Jag ser ju lite smågalen ut med den där klappern =) Men jag är såå stolt över min Oscar =)

2008-10-31 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0