Trots allt...

Fastän gårdagen var grymt stressigt på endel sätt var den oerhört underbar på andra...

1) Klättring på TCA med han som alltid får mig att le, & moi klarade av att klättra en 10+ i bouldering grottan! Alltså, hela vägen från golvet & upp, whii! Nu säger det kanske inte så jättemkt för merparten av ni som läser, men för mig var detta stort!
2) Middag på Insomnia, med massa rödvin &... ROB! My charming Scottish boy is back för snabbvisit & moi är lycklig, lycklig, lycklig! 
3) Jag har fått en inbjudan om att fira julafton & juldagen här i Toronto med Pauls familj. So, lite blandade känslor naturligtvis eftersom detta blir första julen utan min familj... men ändå glad för att jag får tillbringa den med så underbara människor!   

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh! Grattis!!! Det såg ju ut att inte vara allt för långt borta =)

Vad kul att julen ordnade sig =) Jobbigt att inte vara med familjen, men skönt att vara med folk du tycker om =)

Puss!

2008-10-28 @ 22:06:28
Postat av: Ida

Tack, jag var mkt stolt & glad efter att ha klarat av det! Vad gäller julen - sten från mitt bröst... För som sagt, jag vill kunna spara ihop lite ledighet & komma hem ordentligt till sommaren!



Puss!

2008-10-28 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0