Well, but it makes me happy!

Ute vräker det ned, allt är blygrått & duvorna som bor på innergården utanför mitt kontor ser ut som om de är rejält trötta på livet. Moi är superglad, har precis fått paket från Amazon - min Shostakovich cd som jag gått runt & väntat på i hundra år! Har väl en vag känsla av att detta inte direkt hade piggat upp vardagen för de flesta, men jag är happy! Det enda jag är lite missnöjd över är att den som designade cd-fodralet av något outgrundlig anledning tyckte att hammaren & skäran skulle tillföra en liten charmig touch... Oh well, man kan inte få allt - kommer likväl att njuta av den ikväll tillsammans med lite rödvin, & mer vänster än så kommer jag nog aldrig att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0