2) Fiasko men roligt!

Väl framme delade vi upp oss så att Lotta & Martin klättrade med varandra & Jaime & jag satte igång med rutten JoJo. Nu är ju inte JoJo jättesvår med det tog nog Jaime en 30 min att klättra hela rutten & bygga ankaret - tillräckligt mkt tid för att moi bitter kunde ångra det faktum att jag glömt att smörja in mig med myggmedel... När vi väl hajkat ned igen hade Paul dykt upp så vi ändrade om teamen så att jag klättrade med honom & Jaime med de andra. Dessvärre reagerade Paul mot någon typ av växt & blev supersnuvig & allmänt luddig i huvudet, vilket resulterade i att han blandade ihop två rutter & försökte sig på att leda en 5.9 istället för Dodge som var tanken. Så 15 meter upp i luften gick det inte längre, var sjukt nervöst att hissa ned honom eftersom han satt på en Cam & en tricam, men ned kom han iaf. So, blev till att hajka upp till toppen & bygga ett nytt ankare så att han kunde fira ned sig själv & rensa den utrustning som satt kvar i väggen. Only problem, vi blandade ihop två träd & hissade ned honom på fel ställe, ie vi fick upprepa hela proceduren...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0