Äntligen!

Whii! Har fått en ny kollega på kontoret & hon & jag har precis samma tankar kring vårt misserabla lilla utrymme! Oki, nu är det väl inget större fel på kontoret egentligen, det är bara det att det är boring bortom allt. So, nu är planen att kasta ut en massa skrot, måla om åtminstonne en vägg (röd) & införskaffa en liten soffa för mindre tupplurer & eventuellt hångel med andra manliga geologer om det skulle bli för mkt alkohol vid någon julfest (det senare är hennes plan, moi har swichat spår till klättrare, en klättrare)! Mysskontor = glad Ida!

Kommentarer
Postat av: ma

En geolog av samma skrot och korn! Är hon också en paleontolog?

2008-09-06 @ 16:08:59
Postat av: MissKalila

Jag skulle jättegärna vilja träffa dig! Och ifall jag fegar, så tvinga mig. För annars skulle jag ångra mig!

2008-09-06 @ 17:50:13
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Ida

Ma - No, fortfarande ensam på den fronten!



Maja - Jag lovar! :)

2008-09-08 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0