Happy, happy, happy!

Just nu är jag bara så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Fick nämligen alldeles nyss ett mail från Rob där han skrev att nu är det bestämt, han kommer hit & hälsar på alldeles, alldeles snart! Oh, I'm so happy! Kanske allra bäst är att han är här lite överlappande med darling Jo, ie special people over load! Ytterligare en anledning till att jag är så glad - tror att han behöver denna resan, de senaste mailen har varit rysligt deppiga, till & med för att komma från Rob. Åååå!!! Nu blir det långa bruncher på Insomnia igen, alldeles för mkt whiskey & brottningsmatcher som jag kommer att förlora eftersom Rob inte är lika hänsynsfull som han som alltid får mig att le! Längta! 
 
Rob i Skottland, vackert förvisso (utsikten alltså) men så där himla kul vet jag ju inte om jag tycker att det ser ut...

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Åh! Fjäll, fjäll, fjäll! :)

2008-09-11 @ 06:41:40
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: MissKalila

Det här behöver ni nog båda två! :) Hur mår han efter fallet?

2008-09-11 @ 19:00:44
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: ma

Härligt att se honom i sitt element igen! Hälsa från oss trots att vi aldrig har träffats. Kram på Dig!

2008-09-11 @ 19:42:33
Postat av: Ida

Mariélle - Hm, jag vet inte om fjäll är det rätta ordet att använda när det kommer till Skottland. Tror att högländerna är det uttryck som oftast används



Maja - Jo jag tror att vi ser fram emot det lika mkt båda två! Han är bättre, men klättringen går skakigt just nu



Ma - Det ska jag göra! Massa kramar!

2008-09-11 @ 22:52:43
Postat av: Mariélle

Äsch, häng inte upp dig på petitesser

2008-09-12 @ 18:45:51
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Ida

Ah, men jag är forskare det är vad jag får betalt för att göra! :)

2008-09-12 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0