I wish, oh I wish...

Idag är det en sådan där underbar höstdag - ni vet när himlen är klarblå & evinnerligt högt upp. Hade gett vad som helst för att få vara ute & klättra...

 Drömmen. Metcalf Rock-jag på en 5.8... suck...

men istället har jag ägnat de senaste timmarna åt att panika tillsammans med min handledare. Vår labb gick nämligen helt käpprätt. Av 11 mikroskop fungerade ett... Inte bra. Inte bra på något sätt, alla elever bara satt där & glodde på oss. Fick en lätt känsla av att utvärderingen av kursen kommer att bli en smärtsam liten historia. Det hela blev inte heller bättre av att min handledare panikade & började bryta på tyska i magnitud 'tysk u-båts kapten utsatt för sjunkbomber under andra världskriget'... 

Kommentarer
Postat av: ma

Är det DU som hänger på väggen?

2008-09-18 @ 20:33:11
Postat av: Ida

MEN MAMMA! Jag hänger inte, jag klättrar! Hänga indikerar att jag inte fixat rutten, men jag klättrade den rent! Puss!

2008-09-18 @ 20:55:50
Postat av: ma

Jag vågar inte visa detta kort för pappa. Med eftetanke så vill han nog inte se det. Puss på dig

2008-09-19 @ 19:35:43
Postat av: Ida

Skratt! Neeej, det är nog bäst så! Lilla papi mår nog bäst av att sväva i ovishet! :)

2008-09-19 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0