Innan allt var spikat...

var jag dock inte på mitt allra bästa humör. Vaknade inte på helt rätt sida av sängen imorse, snarare i någon omöjligt konstig riktning. Allt jag gjort idag har nämligen kännetäcknats av total 'lucka, lucka, kryss' beteende. Exempelvis beslutade jag mig för att koka ägg till resan imorse, vilket slutade med att jag en & en halv timme senare fick förpassa världshistoriens mest hårdkokta ägg till soptunnan... Sedan ansåg jag det vara ett smart drag att gå & klippa håret i akt & mening att pigga upp mig. Vilket är så vansinnigt att jag bara kan skratta åt det! Jag menar, varje gång jag går till en frisör så tvingas jag alltid konstatera att det inte spelar så stor roll vad jag tycker, de kommer att klippa mig så som det behagar dem - major ångest, gråt & tandagnissel, från min sida. Oh well, kan ju trösta mig med att jag faktiskt bara behövde betala just $25! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0