Lunch with Laura!

Mötte upp med Laura idag för sedvanlig lunch nere i Chinatown, samt tillhörande skvaller. Detta finner jag mkt underhållande men lite märkligt. För jag skvallrar aldrig så mkt med någon annan än Laura, & jag kommer aldrig ens i närheten av att dissa folk i den utsträckning som jag gör under våra luncher. & Laura är typ världens raraste lilla människa som dessutom är kristen! And NO, jag gör det inte för att chockera - det är bara det sätt som vi umgås på & vi har så väldigt roligt tillsammans! Strange, begriper mig inte på hur det fungerar... Oh well, så länge vi har kul! Ehum, & ingen som vi känner befinner sig i närheten av oss... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0