Roligt med...

Imorse när jag satt & pratade i telefon svängde Isolde förbi & satte ned en vattenkanna med en flaska rödvin framför mig. Vattenkannan var en present från henne & vinet från min handledare Martin & hans fru Sarah (som Isolde var & hälsade på i helgen). Blev helt paff, så underbart roligt att få något så där helt oväntat! För moi, som är lätt easy going i första läget, kan sådant göra hela dagen! Nu ska jag bara försöka komma på något litet roligt både till Isolde (som behöver muntras upp rent allmänt), Julia (som deppar för att hennes kille åker tillbaka till Tyskland) & han som alltid får mig att le (som är för plikttrogen för sitt eget bästa). Because... om jag kan göra människor i min omgivning lite lyckligare så blir jag också ännu lite gladare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0