Shoppingtur...

Har precis kommit tillbaka från en runda ned till UofT:s bokhandel. Har köpt på mig enorma roligheter så som linjal, häftapparat & pärmar... Suck, de pengarna hade ju kunnat gå till något roligare. Tröstar mig dock med att jag bara behövde betala $35 totalt för min kasse med blandade tråkigheter medan Isolde imorse konstaterade att hon måste hosta upp $500 för ett nytt handfat till badrummet. Shit vad boring säger jag bara, & jag som trodde att det inte kunde bli tristare än sockinköp.

Något som jag däremot väldigt gärna ville köpa var balettskor, men det fanns inte tid till det denna veckan - så nu är det överst på min lista över måsten. Jag kan väl härda ut att gå dit ikväll utan fancy skodon, men jag tänker inte göra det nästa vecka också. Det känns lite sådär ångestladdat som det gjorde när man var liten & glömde inneskorna på gympan så att man var tvungen att springa barfota. Kände mig alltid lite u-land när det hände, på ett mkt medvetet & jobbigt sätt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0