1 veckas frid!

Jippi! Idag är det en bra dag - Julia har åkt till Chicago & vi skipper henne i en vecka! En vecka som jag ska ägna mig åt hyss & allmänna elakheter... Naturligtvis gick inte Julias avfärd lungt till, nope... Hon hamnade i världens bråk med Isolde redan vid tio i sju-snåret, så då vaknade jag. Bråket rörde sig om badrummet & Julias förmåga att barikadera sig där inne samt att hon alltid försvarar sig oavsett hur länge hon har varit där inne. Därför applåderar jag glatt Isoldes "And for future reference Julia, when someone ask you to hurry up you say 'yes I'll be right out', YOU DO NOT ARGUE ON THAT ONE!"

 

Det bästa är att efter att Julia smält igen dörren till huset så att fönsterrutorna skakade så kom Isolde upp & knackade på min dörr & förklarade att jag får vara hur otrevlig jag vill mot Julia i fortsättningen! Så nu ser jag nästan fram emot tills dess hon kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0