3000 steps in Toronto...

Precis tillbaka från en liten runda för att kitta upp mig på mat. Kan ju konstatera att på de lite drygt 3000 steg jag tog så lyckades jag se saker som jag aldrig sett om jag så väntat i hundra år hemma i Lycksele. Exempel:

 

1) I min lilla koreanska fruktaffär var fru föreståndare mkt arg på herr föreståndare, så hon slog honom med sallad på armen

2) En liten Jack Russell terrier med brutet ben, iklädd en full Stålmannen outfit, inklusive cape

3) En tjej som väntade på sin tvätt utanför en tvättomat & fördrev tiden med att kasta runt en rockring i bästa OS-gymnastanda

 

Själv bidrog jag dock inte så värst till farten & flärden, drog mest runt som ett blekt, trött, kolli.  


Kommentarer
Postat av: Jo

Man kan inte annat än älska storstäder =)

2009-04-23 @ 09:43:45
Postat av: Ida

Eller hur! Det roligaste jag hade när jag växte upp var byaorginalet LillGösta, & en individ klarar liksom inte av att bära en hel stads underhållning på sina axlar.

2009-04-23 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0