A present at the right time...

Anledningen till att planerna för kvällen havererade var mindre roliga, så jag tillbringade en del av dagen med att gråta på mitt rum. Sedan kom Paul till min räddning med sush/målaiförslaget & efter det kändes det lite bättre. & för en liten stund sedan kom Isolde hem från Montreal. Massa skitsnack om Julia muntrar ju alltid upp & så gav hon mig en present...

 

Alltså tossigare sockor får man ju leta efter - går ju bara inte att vara ledsen när man tittar på dem! :) 


Kommentarer
Postat av: ma

De är ju lika ljuvliga som de är tossiga, och de skapar en förändring i sinnesstämningen, vilket spelar roll. Kram

2009-04-14 @ 21:52:51
Postat av: Ida

& de är VÄRLDENS mjukaste! Kommer så att toffla runt i dem så fort det blir för varmt för mina älskade dunskor som jag fick av dig. Kram!

2009-04-15 @ 05:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0