Cats...

Sitter i soffan, dricker te, & tittar på Nitwit som slaktar en liten boll tillverkad av tidningspapper. Skådespelet påminner mig om några rader jag stötte på för några år sedan "Katter är små mördarmaskiner, det enda som håller dem tillbaka är deras storlek". Eftersom det här var på den tiden jag hade Totte hos mig fnissade jag bara lite åt det, men igår när jag var på Toronto zoo dök dessa ord upp i huvudet på mig igen - för jäklar om Silly hade varit av storleken sibirisk tiger...

 

Fatta så toast jag hade varit då när jag leker med henne & hojtar "Vem vill ha en kram?" så fort jag får syn på henne. Nope, då hade det inte varit något mer autistkurande på köksgolvet utan ett rakt svep med tassen & en enkelbiljett till evigheten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0