& det är så man inte tar sig någonstans...

Hepp, tillbaka från möte med de svenska hemmafruarna. Min uppgift tills idag var att checka vår hemsida för att komma upp med förslag på hur vi kan få mer trafik där & därigenom fler medlemmar. Visar sig att detta i princip kommer att vara omöjligt eftersom hemsidan är så grym tråkig att ingen vettig människa någonsin tillbringat någon tid med att kika runt där. Upplyste styrelsen om detta & kom sedan med ungerfär 55 förslag på vad som skulle kunna göras. Alla är först helt på, men sedan säger en av dem "Men tänk på Gun, tänk så mkt tid Gun lagt ned på detta. Gun kommer bli jätteledsen om vi säger att vi vill göra om den". & alla tittar på varandra & bara "Jaaaaa, det är ju sant - Gun kommer nog att bli besviken & trött på oss". So, det beslutas att vi bara ska göra små förändringar, & bara om Gun känner för det. Min slutsats:

 

1) Att sätta någon som heter Gun på att designa en hemsida känns ju dömt redan från första början

2) Sånt tänk är fan det som gör att man inte lyckas i livet 


Kommentarer
Postat av: Jo

Du kan ju faktiskt vara mkt taktfull när du vill så du kanske skulle kunna ge Gun lite konstruktiv kritik =)

2009-04-08 @ 13:33:52
Postat av: Ida

Skratt! Du menar de gånger när jag inte dumförklarar folk? :) Vi får se, har satt ihop en sammanfattning av flera andra gruppers hemsidor vilket tydligt visar att vår är tråkig bortom allt. Väntar på feed-back på den från vår ordförande, sedan hoppas jag att vi kan ta itu med det.

2009-04-08 @ 15:02:04
Postat av: ma

Gun - som i Hipp Hipp!

2009-04-09 @ 17:39:24
Postat av: Ida

Jaaaa. & jag föreställer mig att personen bakom hemsidan är ungefär lika skärpt som just Tiffanys vän...

2009-04-10 @ 04:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0