I'm pink...

Tjing! Har precis avslutat denna månadens beauty club & har enhälligt förklarat vara "rosa" av Isolde & Cassandra. Så fort jag provade på något blev alltid omdömmet nämligen att rosa passade mig bäst. Lila eller rosa bas till ögonskuggan? Rosa. Rosa eller Bronzing rouge? Rosa. Rosa eller rött läppglans? Rosa. & för den som undrar - konceptet var att vi fixade en ansiktshalva åt gången. Moi som valde neutrala toner kunde fixa till det relativt enkelt efteråt, Isolde som körde på konceptet "prova extremer" såg underhållande clownaktig ut. Extra roligt naturligtvis eftersom vi pimplade vodka & ananasjuice ur martiniglas. Pillrade ostilfullt i mig båda mina cocktailkörsbär... mkt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0