Lite stel...

För att upprätthålla formen klättrade jag tio rutter, plus en down climb, på gymmet idag. Nu är jag stel som en kratta. Det här med att klättra tre dagar i sträck känns lite... Allra helst hade jag velat att detta hade varit ett fullt godtagbart argument till varför jag inte ska behöva göra något mer idag. Men den gubben går inte. För sitter jag bara & myspyser i soffan med lite inredningstidingar kommer det att innebära att:

 

1) Jag får sätta på mig bikinitrosor imorgon, ie akut tvättbehov.

2) Att morgondagens frukost endast kommer att bestå av knäckebröd...

3) Att jag inte kommer att behöva sminka mig imorgonbiti eftersom all mascara kommer att sitta kvar, bomulls rondeller måste inhandlas!

4) Samt att min reading meeting med Jörg & Jan kommer att bli lite jobbigt, 40 sidor om stabila isotoper måste alltså avverkas...

 

Men sen, sen ska jag banne mig läsa inredningstindningar & sippa rödvin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0