Nej - inte mitt renkött!

Hulk, yl, ve & förbannelse! Upptäckte precis att Isolde, i vredesmod över att Julia tokoccuperar kylskåpet, rensat ut en massa mat & därigenom har kastat bort mitt rökta renkött! Argh! Vad ska jag nu äta på mina guacamole mackor! Satan i gatan vad besviken & ledsen jag blev nu. Sure, det är kanske bara en liten svart bit kött som ser ut som Ötzi - men farmor har skickat den över hela Atlanten & för mig smakar det inte bara gott utan också hemma... Ska tröstdricka te nu för att försöka komma över min förlust. Isch, är så arg på henne just nu - vilket suger, inte roligt att vara arg på någon som man verkligen tycker om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Isolde var väl "i sinne" och slängde allt europeiskt s__t. Men, som sänkt från ovan ringde det på dörren, just när jag läste ditt blogg, och när jag öppnade, så stod han där med korgen över armen full av älg- och renkorvar. Jag tänkte på dig direkt, trots att han bara hade korv, och köpte ett av varje sort i fall du vill ha det. Moi!

2009-04-21 @ 20:38:21
Postat av: Ida

Åh, tack mamma! Jag kommer att knöla i mig älgkorv som en liten bäver! :)

2009-04-22 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0