Pumpad!

Jaime & jag är helt hypade inför Arco resan & pressar nu stenhårt på gymmet. Det som tidigare var "nja, kanske inte idag" är numera "hepp, då kör vi - trillar jag så är det bara bra, behöver träna på det med!". Varje klättrarpass avslutas sedan med någon form av jobbig övning. Chin ups, grottan, speed climbing, down climbing... allt som får en att bara darra. Idag kom vi på en ny övningsform & jag har aldrig någonsin blivit ens i närheten så pumpad. Mina armar var stenhårda & muskeln var så sammandragen att jag kunde se hur armen var bredare än vanligt! So, det går lite stilla att knappra ned dessa rader... ska ju bli intressant att se hur det känns imorgon! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0