SO boring...

Herre je vad tråkigt seminariet var - två timmars plåga! Jane var bra, men merparten av de andra i panelen var mindre så. Fungerar liksom inte när den panel som ska svara på publikens frågor helt uppenbart ägnar sig åt konceptet "Argh! Nu sa hon något & då måste jag också säga något annars verkar jag dum! Fast vad ska jag säga? Isch, får improvisera lite!"

 

Muntrade upp mig efteråt med en liten tur ned till UofTs bokhandel - 4 nya märkpennor är nu i min ägo. Känns bra för markeringspenne besatta moi! Sedan läste jag artiklar ute i solen i en dryg halvtimme. Sedan blev jag grisskär & fick knata in i det artificiella avdelningljuset igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0