Tävlingsmänniskan i mig vaknar till liv!

Allo. Mkt trött soffablogg idag. Blev så där alldeles övertrött igår - ni vet när tankarna bara snurrar helt planlöst - & fixade inte att somna förrän vi 1 snåret. So, idag är jag väl inte direkt superpigg. Buffrar därför med te & massa socker. Dagens plan är att först möta upp med Lorna vid 10 för att klättra, sedan åka ut till huset & måla ännu ett par timmar & därefter dra iväg till Sandra för middag & spelkväll. Det sistnämnda är jag enormt exalterad över - spelkvällar var liksom min grej hemma i Lund & nu blir den allra första av här i Toronto (pokern räknas inte, under spelkvällar vinner man bara äran samt möjligheten att vara dryg när man vunnit över alla andra)! Tror att det blir pictionary som står på schemat!

 

 

Sandra & moi samt en massa fiskbart i bakgrunden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0