Things that make me happy...

Det är roligt hur klättring påverkar mig. De dagar då allt känns lite halvrisigt får det mig tillbaka på banan. De dagar som redan är bra blir ta mig tusan lysande! Idag var det en sån dag. Var bara ett enda stort leende hela kvällen. Allt kändes super & att jag fixade en ny 5.10- on sight gjorde ju inte saken sämre! Extra roligt var dock att jag fick klartecken från en liten grupp människor på TCA - så nu ska jag starta upp en yttepyttig liten klass i Svenska! Tre elever har jag, inte så där vansinnigt många med andra ord, & möterna kommer att hållas över en pint eller två, men det spelar inte så stor roll. Jag ser galet mkt fram emot det i alla fall! So, förslag - vad behöver de absolut lära sig för att ta sig runt hemma i svea rike?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken underbar bild! Har sällan skådat ett sådant leende =)

2009-04-09 @ 10:02:52
Postat av: Ida

Tack Jo! Känner mig lite seriefigur när jag tittar på kortet! :)

2009-04-09 @ 13:16:30
Postat av: Maja

Du är så himla vacker! Det riktigt lyser om dig!

2009-04-11 @ 13:01:56
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Men åh, tack! Tittar på Paul som fotar - kan bero på det! :)

2009-04-11 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0