Vad lite svenska kan göra...

Var ju inte helt på topp igår, & för första gången någonsin så kändes det inte kul att åka till TCA. Klättrade ok, men var liksom inte helt hundra med - vilket smittade av sig på hela gruppen. Isch, gillar inte att vara den som drar ned stämningen... I vilket fall, packade ihop kring nio-snåret & sedan åkte vi iväg för att möta upp Krishna & Lindsay för veckans svenska lektion. & efter den femtioelfte upprepningen av hur man säger "hur mår du" började jag känna hur livsandarna kom tillbaka. När vi dessutom alla så där helt oväntat råkade komma fram till att vi alla ogillar en viss person på på gymmet var succen ett faktum. Det är som jag alltid sagt, gemensamma fiender stärker alla förhållanden! I detta fallet är det dock rätt lätt, personen i fråga är nämligen en hysteriskt skrikig människa som alltid leker drama queen & kräver 100% fokus, men eftersom hon klättrat tillsammans med Lindsay så var både jag & Paul helt övertygade om att de var såta vänner. Så var INTE fallet. Lindsay berättade bla att människan brukar klättra när hon är hög - Paul & jag bara dog av chock. Kommer att ta världens krok kring henne i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Jo

Hög???? För det är ju inte en säkerhetsrisk... Människan är ju inte riktigt klok.

2009-04-23 @ 18:44:13
Postat av: Ida

Men eller hur! Det värsta är att när Lindsay konfronterade henne med det så gav hon Lindsay en utskällning eftersom hon inte "förstod sig på droger"... Herre gud säger jag bara, aldrig i livet att hon ens får kika på ett rep jag är fastspänt i!

2009-04-23 @ 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0