Alltid denna ångest...

Ska klippa mig idag, klockan 11 smäller det. Finns få saker som jag avskyr så genuint som att klippa håret. Grundregeln är ju nämligen att jag ALDRIG blir nöjd. Eller nöjd & nöjd, jag hade varit glad om jag bara sluppit vara olycklig. Men se det går inte. Varje frisörbesök är en pina... Jag sätter mig i stolen & krymper till en liten boll av skam & oro. Skam för att jag vet att jag kommer att få höra saker som "Ja, det är ju rätt slitet nu - när var du hos en frisör senast?" & "Vilken typ av produkter brukar du använda, visst använder du värmeskyddande spray...". Oro eftersom jag vet att jag kommer att gå därifrån & känna mig fattig & stympad. However, just nu består mitt hår av ledsen sockervadd & måste fixas till på något sätt... 

Kommentarer
Postat av: sQ

Berætta hur det går!

2009-08-11 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0