Att ta sig i kragen...

Efter mitt tidigare inlägg blev jag lite små sur på mig själv. Inledde därför med att kånka ut alla vattenglas till köket & följde sedan upp med en 40 minuters runda innan jag slog mig ned med min hjortronyoghurt med fryst mango. Sedan läste jag ju i och för sig lite History också, men jag packade också in mig i bastun för grundlig rengöring. Nu känner jag mig helt kliniskt ren. När sedan pa ville bjuda på restaurang kändes med ens dagen himla mkt bättre, speciellt som jag också tagit mig i kragen & svarat på en del av de mail som jag verkligen var tvungen att ta tag i. Lite röding & skype konversation senare kändes allt prima & nu är jag så uppåt att jag glatt sitter & jobbar till tonerna av Rysslands nationalsång (den enda jag hitintills hört under VM...).

 

Trevligt när det vänder så där! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0