Care package!

Vad lådan innehöll? En massa småpyssel från Canada. Paul hade plockat ihop ett litet care package till mig & expressbudat hit det. Mkt uppskattat! Bland annat hade han pulat ned ett par tuber maltpasta till katterna, så nu har jag roat mig med att mata dem. Eller dem & dem. Silly & Wilma bestämde sig för att de minsan inte gillar Canadensisk maltpasta så Totte fick äta alltihop. Något han gjorde med GLÄDJE. Så till den milda grad att han sedan följde efter mig & pep under de följande fem minuterna. Förklarade att små tjocka katter inte kan äta precis vad de vill utan att de måste vara mer måttliga i sin konsumption. Totte höll inte med utan gick ut i köket & proteståt upp Wilmas mat som står på hennes "hemliga" plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0