Då klipper jag mig i Sverige i fortsättningen!

Jaha. Efter alla snobbiga människor hos Toni & Guy & alla små söta men totalt opålitliga koreanskor (opålitliga eftersom man aldrig riktigt vet hur mkt engelska de egentligen förstår) så var det ju befriande skönt att klippa mig här hemma i Sverige. Är så himla nöjd & glad just nu att inte ens det faktum att allt det nötta är borta (ie mkt kortare hår) får mig att pillra dystert på det som kvarstår av mitt hår. Var så underbart att klippa sig hos någon som:

 

1) Lyssnade & accepterade vad jag sa

2) Förstod vad jag menade

Sedan var det ju himla trevligt att inte behöva dricksa! So, nu blir det till att spara frisörbesöken tills jag kommer hem nästa gång! :) 

 


Kommentarer
Postat av: Jo

Grattis! Det blev väldans fint =)

2009-08-11 @ 17:21:07
Postat av: sQ

Snyggt!! Hur gick det förövrigt med Pauls hårklippning..?

2009-08-11 @ 20:11:16
Postat av: Maja

Va fin du blev! Nu är jag hemma igen. Kvar i Lycksele?

2009-08-13 @ 19:00:46
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, jättegärna! :) Vet inte vilken blogg du menade men det är kanske bäst att skriva på båda. ;) Hmm, mitt telefonnummer skulle du ha fått förstås. Kändes dumt att skriva det här. Men det finns ju på hitta.se och sånt. Kram :)

2009-08-15 @ 07:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0