Uppdatering på kattfronten...

Jag kommer in i hallen medan Paul & pappa kånkar väskor ute på gården. Silly får syn på mig & panikar - snabbt som ögat springer hon upp för trappen & dampar lös på köksmattan, det finns för många håll att fly åt. Jag kommer upp för trappen & plockar upp henne.

Moi - Men lilla norpanskorpan, inte kan du väl fortfarande tycka så illa om mig?

Silly krymper till en arg liten olycklig boll i mina armar...

Moi - Lilla Sillybo, kan jag inte få gosa bara lite?

Silly lyfter sitt lilla huvud, drakpuffar varnande en tre fyra gånger, & väser mig sedan rakt i ansiktet. Ingen förändring där alltså. Wilma betraktar mig fortfarande som främsta lektanten & springer runt & vill leka kurragömma. Totte däremot, den lilla Judasen, har ingen aning om vem jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0