Uppe i ingenstanns

Så har vi landat på hemmaplan. Lycksele. Hitintills har vi mest ägnat tiden åt att äta. Paul har panikångest över att åka till farmor eftersom jag förvarnat & talat om att det är då vi VERKLIGEN kommer att svulla. I övrigt har vi hunnit med x antal promenader runtumkring stan för att kika på viktiga saker så som min gamla låg & mellanstadieskola (Forsdala). Viktigaste iaktagelsen - alla lek & klätterställningar är ju pyttesmå, inte jättestora & farliga så som jag kommer ihåg dem. Samt, de har fortfarande kvar samma gardiner med oranga & bruna moln på! Alltså, jag började skolan 1990... Vi har också hunnit med en vända till Mårdseleforsen där vi traditionsenligt grillade korv. Tror på riktigt att jag inte ätit något så gott på år och dag, satan i gatan vad det smakade barndom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0