Nu håller vi tummarna...

Paul har nu fått en tio-dagarskur med antibiotika utskriven. Hoppas, hoppas, att den ska bita snabbt så att han blir frisk igen. Stackarn har varit så uschlig hela förra veckan utan att klaga & nu har jag riktigt ont i magen för hur flygresan ska gå. Är så hemskt att flyga när man är förkyld & just nu har Paul någon helt mardrömsaktig bakterie i kroppen... Känns inte bra. Samtidigt, vad är jag för någon ubermänniska? Till & med doktorn som Paul gick till var förvånad över att inte jag också hostar blod & slem. But no, nada - är som vanligt. Trött förvisso, men det känns som om det är:

1) Karriärrelaterat

2) Kommer som ett brev på posten med December, FÖR ALLA

 

Anyway - håller i alla fall tummarna för att jag klarar mig ut ur detta & att Paul är funktionsduglig till på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0