Trötter...

Paul har hostat hela natten - en ihållande hosta som bara låter ONT. Har därför sovit jätteknackigt & sitter nu & känner mig så där lagom peppad inför dagen. Allra helst hade jag bara velat jobba hemmifrån, men den gubber går icke - har reading group med Jörg & Jan, så det är bara att pallra sig in. Sedan är det måndag så det innebär klättring. Vilket jag ser fram emot, har varit alldeles för overksam i helgen. Däremot känns det lite tungt att veta att dagen bjuder på minst 13 timmar till innan jag kan landa i soffan igen... Oh well, snart är julen här - då kan jag sova!

Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Usch för hosta! Hoppas att den ger sig så att ni kan sova båda två. Nu är det inte heller så månsga timmar till tills ni är i Sverige och hemma. Vilken tid kommer ert plan att landa i Umeå på lördag?

2009-12-14 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0