Brunch...

Startade dagen med brunch. Huevos Rancheros! Ser kanske inte supergott ut, men åh vad jag tycker om det! Paul däremot höll sig till våfflor & tittade bara misstänksamt på den delen av min tallrik som innehöll de uppstekta bönorna. Vilket jag har förståelse för, det ser verkligen ytterst tveksamt ut, men jag vande mig vid det i Mexico & sedan dess är jag en total sucker för konceptet. :) Dagens samtalsämne kretsade mkt kring musik, mer specifikt obåers vara eller icke vara. P tycker att jag är alldeles för oresonlig när det kommer till detta instrument medan jag tycker att de som spelar på sagda djävulskap är rätt oresonliga de med. Slutsats - vi kommer inte att enas kring denna fråga men har hittat ytterlige ett samtalsämne som vi kan prata på i evigheter om. Det bådar med andra ord gott, ju lättare man har att prata med sin partner om PRECIS vad som helst desto större är chansen att man kommer att stå ut med varandras egenheter under en relativt lång tidsrymd... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0