Fast lite undrar jag ju allt...

En sak som darling Jo sa snurrar dock fortfarande runt i mitt huvud

'När ni nu flyttar ihop i huset i maj, då måste ju dina Days of Our Life dagar vara över'

& jag tänker 'Kommer de?' & om så är fallet, vad innebär det i så fall? Jag har inget emot att ha tråkigt lite då & då, det tror jag bara är nyttigt, men herregud vad hemskt om hela mitt liv plötsligt blivit trist! Tror ju inte att så kommer att vara fallet, men lite stirrig blir jag ju. Måste nog försöka buffra detta på något sätt för bara tanken gör ju att jag drar ihop mig av vånda... 


Kommentarer
Postat av: Jo

Helt o hållet slutar det nog inte, men den värsta draman kanske tar en lång behövlig paus =)



Puss!

2009-02-21 @ 20:30:06
Postat av: Ida

Ja, jo just nu hade det ju varit trevligt...



Puss!

2009-02-23 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0