I HATE MY MAC!

Men faaan! Över saker som får mig att dö av irritation så kommer min MacBook på plats nummer ett. Det ENDA denna vita helvetesmackapär är bra på är att se fin & vit ut. I övrigt är den helt värdelös! Jag hatar den! Hatar! Hade det inte varit för att Jörg dödat mig så hade jag hackat sönder den med min geologhammare! Hur, hur?!, kan det inte finnas ett kortkommando för att ångra sig? Hur kan det komma sig att det inte heller fungerar med kortkommandon för att skriva upphöjd & nedsänkt text? & den såkallade motsvarigheten till PowerPoint som jag tvingas kämpa mot ska vi inte ens tala tala om. Jag får hjärtinfarkt & blodstörtning över denna lilla överhypade produkt från helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0