Inga regler!

Tänk så trevligt det hade varit att vara katt - att kanske inse att det finns sånt som ´Får inte` men helt enkelt strunta i det! Troll & Nitwit är portade från mitt rum främst av den anledningen att de inte är mina katter utan Isoldes, känns lite mysko om de skulle sova hos mig varje natt när de inte kommer att följa med mig den dagen jag flyttar. Därför stänger jag alltid min dörr & därför blir de två små liven alltid väldigt glada de få gånger jag glömmer det... Katter tycker nämligen inte om gränser. Igårkväll gick jag ut från mitt rum i typ två sekunder utan att stänga till ordentligt & vips så hade Troll skuttat bort till min säng & myst ned sig. Utan att blinka över det faktum att hon var på förbjudet territorium såg hon ut som om hon aldrig gjort annat än att sova i min säng. Lilla tokfrans... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att se henne igen och vad fin hon är.

2009-02-11 @ 20:14:16
Postat av: Ida

Aaah, hon är så fin så! & så oändligt mkt mer välartad än Nitwit! :)

2009-02-11 @ 20:22:08
Postat av: Anonym

Är Nitwit en busekatt?

2009-02-12 @ 19:14:23
Postat av: Ida

Nitwit är den mest nyfikna katt jag stött på i hela mitt liv. Hon är överallt & ingenstanns på samma gång... & hyper. Som Isolde sa en dag 'När jag tittar på Nitwit känns det som att titta på 100% metabolism på högvarv...'

2009-02-13 @ 16:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0