Mamma hjälp!

Men yl! I typ två dagar har jag försökt komma på namnet på en bok men det går inte! Inte ens med datorns hjälp! & det suger för det råkar vara en bok om geologins tidiga historia & jag SKA veta vad den heter! So, ma eller kära bror... vad heter den där boken som ni båda har läst? Ni vet den med Mary Anning, Charles Lyell & allas vår älskade Gideon Mantell som bara får en att vilja gråta av sorg för att någon var tvungen att leva ett sånt tragiskt liv. Kom igen nu, jag vet att ni vet vad den heter! Hjälp en stackars förvirrad PhD-student! 


Kommentarer
Postat av: ingrid

är det dinosauriejägarna du tänker på? Den handlar ju om alla våra tidiga vänner i alla fall...

2009-02-18 @ 20:47:21
Postat av: Ida

Ah! Tack gulliga du! Var precis vad jag var ute efter (fast på engelska)! Bara för detta känns det lite bättre nu, kram!

2009-02-18 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0